18. aug. 2010

Trollkirka

Heisann folkens!

Da har jeg endelig beveget meg inn i blogg verden igjen, forhåpentligvis noen som vil ha glede av det:-) Kommer til "å levere" bidrag når jeg finner det for godt, må finne igjen gleden ved det å fotografere igjen, orker derfor ikke noe stress... Men skal prøve så ofte jeg kan:-)

Mitt første bidrag er riktignok ikke noe å skryte av, helt uredigert og rett fra kamera, men mest for å få frem den fantastiske naturen vi har rundt oss her på nordmøre. Bildet er fra Trollkirka og er fra en av de mange hulene som naturlig har blitt gravd ut der. Flott tur sammen med gode kolleger.


3 kommentarer:

  1. Hei Dan, så hyggelig at du legger ut nye poster, long time :) Ingen tvil om at norsk natur og kystlandskap har mye vakkert å by på :)

    SvarSlett
  2. YES!!!!! online igjen :-) det syntes nå jeg var utrolig koselig ja, du har vært savnet vettu :-)

    SvarSlett
  3. Så flott at du er tilbake da :) Håper du fortsetter bloggingen:)

    SvarSlett